Reklamace a vrácení zboží

 

Vrácení zboží

 

Od kupní smlouvy můžete bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě je potřeba informovat o svém rozhodnutí a doručit vrácené zboží spolu s formulářem (viz níže).

 

Pro vrácení zboží máte dvě možnosti. První možností je využití služby Zpětný kód Zásilkovny, v tomto případě vám budou náklady na dopravu (69 Kč) odečteny z vrácené částky za zboží.

Druhou možností je vybrat si dopravce dle svého výběru a na vlastní náklady a zboží doručit na adresu (viz níže).  V tomto případě vám bude vrácená celá částka za zboží.

 

1) Zpětný kód Zásilkovna

 

Pokud bude chtít využít službu Zpětný kód Zásilkovny ( = donesete zabelené zboží na pobočku Zásilkovny, kde sdělíte kód a následně obsluha za vás vytiskne štítek a vratku odešle). Částka za dopravu 69 Kč (Slovensko 3,9 Euro) vám bude zpětně odečtena ve vrácené částce za zboží (dobropis vám dorazí na email)

 

  • informujte o vrácení zboží (včetně čísla objednávky !) na info@indickesaty.cz 
  • bude vám odeslán (obvykle do 24 hodin) zpětný kód pro Zásilkovnu
  • vyplňte a vytiskněte Odstoupení od kupní smlouvy IndickeSaty.cz
  • zboží zabalte spolu s formulářem a zajděte na jakékoli podací místo Zásilkovny
  • obsluze Zásilkovny sdělte zpětný kód, který jste obdrželi na email
  • obsluha Zásilkovny dále vše udělá za vás (vytiskne štítek + odešle)
  • částka za dopravu (69 Kč ČR / 3,9 EURO Slovensko) vám bude odečtena z částky vráceného zboží
  • jakmile vrácené zboží dorazí, bude vám vrácená částka na účet (obvykle 1 - 5 dní) a odeslán dobropis na email

 

 

2) Zaslání na adresu

  • výběr dopravce i platby za dopravu je na vás
  • pro hladký průběh je dobré o záměru informovat na email info@indickesaty.cz
  • vyplňte a vytiskněte Odstoupení od kupní smlouvy IndickeSaty.cz
  • zboží s formulářem zašlete na adresu:

 

IndickeSaty.cz | Michal Tomeš

Palackého 736

Litovel

784 01

 

+420 605 494 294

info@indickesaty.cz

 

 


 

Reklamace ZBOŽÍ

 

K reklamaci zboží využijte stejný postup jako k vrácení zboží. Při uznané reklamaci vám bude vrácena částka za dopravu.

 

Všeobecně z důvodu způsobu výroby a místa vzniku se reklamace neuznávají na:

  • drobné nesrovnalosti v tisku (například rozmazaný chobot jednoho slona na slonových šatech, drobný barevný flíček v designu)
  • nedostřižené nitky ve švech
  • drobné nedostatky látky (různé šmodršky, u upcyklovaných oblečení žmolky a podobně)
  • asymetrický design (tisky nemusí být vždy v ose oblečení)
  • běžné opotřebení šatů způsobené nošením
  • vady způsobené nesprávnou péčí
  • vady, pro které je zboží slevněno a označeno II.jakost

Berte, prosím, na vědomí, že veškeré zboží je vyráběno ručně v Indii a Nepálu.