Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Od kupní smlouvy můžete bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě je potřeba informovat o svém rozhodnutí a doručit vrácené zboží spolu s formulářem (viz níže).
Pro vrácení zboží máte dvě možnosti. První možností je využití služby Zpětný kód Zásilkovny, v tomto případě vám budou náklady na dopravu (69 Kč) odečteny z vrácené částky za zboží.
Druhou možností je vybrat si dopravce dle svého výběru a na vlastní náklady a zboží doručit na adresu (viz níže). V tomto případě vám bude vrácená celá částka za zboží.
1) Zpětný kód Zásilkovna
Pokud bude chtít využít službu Zpětný kód Zásilkovny ( = donesete zabelené zboží na pobočku Zásilkovny, kde sdělíte kód a následně obsluha za vás vytiskne štítek a vratku odešle). Částka za dopravu 69 Kč (Slovensko 3,9 Euro) vám bude zpětně odečtena ve vrácené částce za zboží (dobropis vám dorazí na email)
- informujte o vrácení zboží (včetně čísla objednávky !) na info@indickesaty.cz
- bude vám odeslán (obvykle do 24 hodin) zpětný kód pro Zásilkovnu
- vyplňte a vytiskněte Odstoupení od kupní smlouvy IndickeSaty.cz
- zboží zabalte spolu s formulářem a zajděte na jakékoli podací místo Zásilkovny
- obsluze Zásilkovny sdělte zpětný kód, který jste obdrželi na email
- obsluha Zásilkovny dále vše udělá za vás (vytiskne štítek + odešle)
- částka za dopravu (69 Kč ČR / 3,9 EURO Slovensko) vám bude odečtena z částky vráceného zboží
- jakmile vrácené zboží dorazí, bude vám vrácená částka na účet (obvykle 1 - 5 dní) a odeslán dobropis na email
2) Zaslání na adresu
- výběr dopravce i platby za dopravu je na vás
- pro hladký průběh je dobré o záměru informovat na email info@indickesaty.cz
- vyplňte a vytiskněte Odstoupení od kupní smlouvy IndickeSaty.cz
- zboží s formulářem zašlete na adresu:
IndickeSaty.cz | Michal Tomeš
Palackého 736
Litovel
784 01
+420 605 494 294
Reklamace ZBOŽÍ
K reklamaci zboží využijte stejný postup jako k vrácení zboží. Při uznané reklamaci vám bude vrácena částka za dopravu.
Všeobecně z důvodu způsobu výroby a místa vzniku se reklamace neuznávají na:
- drobné nesrovnalosti v tisku (například rozmazaný chobot jednoho slona na slonových šatech, drobný barevný flíček v designu)
- nedostřižené nitky ve švech
- drobné nedostatky látky (různé šmodršky, u upcyklovaných oblečení žmolky a podobně)
- asymetrický design (tisky nemusí být vždy v ose oblečení)
- běžné opotřebení šatů způsobené nošením
- vady způsobené nesprávnou péčí
- vady, pro které je zboží slevněno a označeno II.jakost
Berte, prosím, na vědomí, že veškeré zboží je vyráběno ručně v Indii a Nepálu.