Reklamace a vrácení zboží

 

Vrácení ZBOŽÍ

 

Od kupní smlouvy můžete bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě je potřeba informovat o svém rozhodnutí a doručit vrácené zboží spolu s formulářem (viz níže). Pro vrácení zboží můžete využít Zpětný kód Zásilkovny či zaslat Českou poštou.

 

 

1) Zpětný kód Zásilkovna

 

Pokud bude chtít využít Zpětný kód Zásilkovny ( = donesete zabelené zboží na pobočku Zásilkovny, která za vás vytiskne štítek a vratku odešle, částka za dopravu 89 Kč vám bude odečtena ve vrácené částce za zboží), postupujte následovně:

 

  • informujte mne o vrácení zboží (včetně čísla objednávky) na info@indickesaty.cz 
  • odešlu vám (obvykle do 24 hodin) zpětný kód pro Zásilkovnu
  • vyplňte a vytiskněte Odstoupení od kupní smlouvy IndickeSaty.cz
  • zboží zabalte spolu s formulářem a zajděte na podací místo Zásilkovny
  • obsluze Zásilkovny sdělte zpětný kód, který jste obdrželi na email
  • obsluha Zásilkovny dále vše udělá za vás (vytiskne štítek + odešle). Neplatíte nic
  • částka za dopravu (89 Kč) vám bude odečtena z částky vráceného zboží
  • jakmile vrácené zboží dorazí, bude vám vrácená částka na účet (obvykle do 5 dní)

 

 

2) Zaslání ČESKOU POŠTOU na adresu

 

IndickeSaty.cz

Michal Tomeš

Palackého 736

Litovel

784 01

 

+420 605 825 872

info@indickesaty.cz

 

 


 

Reklamace ZBOŽÍ

 

K reklamaci zboží využijte stejný postup jako k vrácení zboží. Při uznané reklamaci vám bude vrácena částka za dopravu.

 

Všeobecně z důvodu způsobu výroby a místa vzniku se reklamace neuznávají na:

  • drobné nesrovnalosti v tisku (například rozmazaný chobot jednoho slona na slonových šatech, drobný barevný flíček v designu)
  • nedostřižené nitky ve švech
  • drobné nedostatky látky (různé šmodršky, u upcyklovaných oblečení žmolky a podobně)
  • asymetrický design (tisky nemusí být vždy v ose oblečení)
  • běžné opotřebení šatů způsobené nošením
  • vady způsobené nesprávnou péčí
  • vady, pro které je zboží slevněno a označeno II.jakost